God morgon

En inte så bra början på mitt bloggande. Men, men det är bara att fortsätta skriva vidare.
Igår förresten råkade jag slå på kanal 4+ och där var det ett program om människor som tycker dem ser fula ut, men egentligen är dem till och med sötare och vackrare än alla prinsessor och prinsar tillsammans. Det är självklart en slags sjukdom men jag funderar på om jag inte också ska bli en av dem. Nedå, orkar inte förstöra mitt självförtroende som jag redan haft problem med att bygga upp. Nu är jag på topp och inget kan komma emellan =)

Inför dagen har jag och en del av familjen planerat att åka till Media markt för att gå på deras "julrea?"
Pappa behöver den där damsugaren från electrolux, och mormor likaså.
Sedan ska jag träffa Boo, umgås, ha kul och efter det antar jag att jag stannar hemma kvällen ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0