I guess I´m back

Tja allihopa.                                                                                                                      
 Det har gått tio dagar nu, och det känns helt ok. Jag mår fint men ändå rätt så stressad. Har en julklapp kvar att handla, sedan får det vara nog med klappar för iår.. Tanken gör mig dum. Det är ju bara en present. Hur som helst.
Pyntet sitter i alla fall där det ska, det ända som saknas är snön och kylan. Tänk att det är vinter. Vanligtvis tänker jag bara på hösten när jag tittar ut. Regn, slask, löv.. vad behövs mer?
Åh, jullov! Det är underbart, underbart ännu-mer-stressande. Har 2 prov till och plugga på. Mate och Geografi. Dem 2 värsta ämnena! "vilket roligt jullov jag kommer få"

Annars då gott folk, hur har ni haft det.?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja, jag älskar färgen otroligt mycket :) jättemysig blogg förresten!

2008-12-21 @ 14:45:24
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: linnea

såklart jag inte är säker att britney dejtar benji eftersom jag inte sett det. men rykterna säger det på E chanel. man vet ju inte om något är sant eller rykten för att sälja nyhter i kändis vägen.

2008-12-21 @ 15:31:04
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
Postat av: p

SV: Ja den har inspirerat mig! Men som sagt, jag låter den typen av tatuering vänta :)

2008-12-21 @ 16:26:23
URL: http://petriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0