ÄNTLIGEN!

Jag brister snart i gråt. Datorn är äntligen tillbaka. =) Tack systers pojke.
Ehh.. Umm. Hur ska jag börja. Några punkter:

*  En medlem i klassen kanske får kicken för att han fuskade med intagnings betygen :D haha åsnaa.
*  Jag har gått med i Elevrådet och styrelsen. Vi har många överaskningar i år. Skolan ska byta logga, bli mer spännande och förhoppningsvis ska vi i styrelsen göra skolan mer intressant än vad den är. Vi ska lägga Yoga på chemat, och försöka få soffor i cafeterian och göra "skolans nyheter " till inte bara en tidning utan också till  "ett litet klipp som ska visas i aulan" Kul ide vah :P
* Lovisa genomförde en operation förra veckan. Hon tog bort mjälten och på måndag är hon tillbaka :)
* Jag har klippt håreeeet igen. Var less på tant frisyren. Jämt på alla sidor, liknade fan en peruk.

Juste idag bokade jag biljetter inför chris browns gala som ska vara den 23 jan på Hovet. LÄNGTAAR!!
Mohahahahah



Kommentarer
Postat av: baby loonia

Svar: ja det är hon

2008-11-23 @ 10:44:15
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0