Äntligen Helg

Veckan har varit väldigt tuff. Massor att göra men också massor med kul.
Jag fattar inte vad skolan vore utan min Lovisa, hon gör allt så himla mycket enklare. Bästa Lovisa. 
Älsklingen jobbar på helgen vilket som alltd är lika tråkigt. Inte nog med att man går i olika skolor men också att helgen tas ifrån en. =/ ää...livet?

Just nu sitter jag och dricker te, Mmm. Så ska jag ut snart. Mimm ska sälja lotter för fotbollslaget, tänkte joina henne en stund. Palla sitta ensam och sälja lotter en fredags eftermiddag :D


Måste-Göra-Lista !

Fixa körkorts papprerna. köpa tröjor ,koftor och skor. Plus skriva klart svenska analysen.. Ohhh!

Kommentarer
Postat av: irma

gud vad skönt det är med helg. Händer det något roligt? Kram

2008-09-26 @ 20:26:05
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0