Om mig

Hur kunde jag glömma? :P
 
Ni vet ju knappt något om mig. Måste berätta lite för er.
:D Jag är en människa som älskar att skratta, älskar att ha kul. 
Jag har sjuka vänner. Många av dem väldigt falska, men inget vi ska prata om nu inte.
Jag hatar skolan, gör ju alla! Men jag älskar Ekonomi lektionerna, dem är intresanta och roliga.
Tyskan börjar rulla ned åt tror jag, kommer sjunka till vg fan :S det börjar liksom bli tråkigt.
Ohhh eng, jag hatar henneee... huur kunde hon ge mig G!!! HUUUR?
jag fattar inte allvarligt talat. Det finns folk som är mycket sämre än jag och ändå gav hon dem VG, cp stööörd!
Aja allt annat suger också. men ändå går det rätt bra ;) haha Jag ÄÄÄÄlskar att sjunga förresten. Tycker jag är ganska bra faktist, Vågar inte sattsa på idol. Kommer aldrig vinna skiten. Kanske går vidare 3-4 gånger men inte mer :P haha
Och så har jag VÄRLDENS bästa pappa också. han är såå.. BÄST!
En av mina små bröder är handikappad, Gabriel heter han. Han är ALLT, absolut ALLT. Älskar han så otroligt mycket. =)
Min mamma är... JOBBIIG, mina syskon är skiit irriterande, Men Lillebror, han är en.. SMOÅRTER liten skit. :P um, de ni.
haha!! Hmm, vad finns det mer, Jobb! Nej jag har inget jobb, Le jo förresten. Jag jobbar för Gabriel. Inte sånt man tänker på. Han är hemma helatiden så alla hjälps åt och det är nästan inget jag vill kalla jobb, han är ju en del av oss, självklart att man ska hjälpa honom.
jag är 1,65 cm lång, Väger 55  :O.. I know, It´s a lot. Ska fixa,ska fixa ;D haha. Inte för att min kropp är ful, å nej nej.
Drömmar har vi alla. Min dröm är att bli någonting stort, någonting bra. Jag vill Rädda världen, göra den till en bättra plats att bo på. Inte att den ska vara så ohälsosam som den är idag. Balett och idrott är även dem något som jag kallar att drömma om att bli. Jag vill kunna dansa balett och bli riktigt famous. En gång i tiden gick jag faktist på gympa. Vi hade uppvisningar och allt. Jag var rätt duktig. Men så hände det en grej en dag som gjorde att jag valde och hoppa av. Ångrar mig så mycket, gråter när jag ser folk på tv som hjular och gör vålter hit och dit. =(
Derför har jag Musiken vid sidan om, musik gör livet. Dansa och sjunga, stå på scen, så jävla kul. Vill vara med på so you think you can dance. jag svär att jag är bra på att dansa. Haha aja nog med drömmar.
Min idol är Amanda Jensen, hennes röst och låtar, hon är en legend. Hon är min favorit. Tänker inte på att hon är svensk, hon är skönast ändå. Knäcker alla dem där dumma typerna. J.Lo, Christina Aguilera, Michael jackson, alla dem kan äta min röv. 
A rocket to the moon och One republic är också sjukt bra. Verkligen.!
jag är INTE emo, Inte fjortiz. Jag är jag. Jag är bästa, jag är Mäggie, Mäggie Curiiie. =D Yeah












Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja! Det är verkligen vackert, både att titta på och att dansa.. Jag älskar det!

2008-09-23 @ 15:26:33
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: ja konståkning är grymt kul :D

haft en bra dag?

2008-09-23 @ 16:36:19
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ja verkligen! HAha... Kram

2008-09-24 @ 08:30:51
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: lisa

Hur gammal är du?

2008-09-27 @ 19:33:35
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0