Oh sunny day

Har en hemtenta till imorn som jag inte ens har tittat på ordentligt.
Men..Jag ska ju till Älvsjömässan imorn. Kanske slipper lämna in imorn då :P Vi får se.
Som sagt imorn är det kickoff mässa för alla som jobbar med UF. Och som tur gör jag det.
Kl 10 drar den igång och slutar vid 12. Huset lämnar jag alltså vid 9 tiden ungeför.
Längtar verkligen. Ska bli väldigt intressant och få se vad dem gör för något.


Just nu sitter jag iaf här och funderar på vad jag ska göra utav dagen.
Titta på Tv finns definitivt med på listan, men vad mer kan man göra??


Kommentarer
Postat av: Hiba

plugga kanske?:P

2009-10-08 @ 18:37:51
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0