1/9

Höst!! Buhuuu :'O
Det känns verkligen att den kom exakt i tid. Nu känner jag kylan och den starka vinden. Jag kan inte längre gå runt i linnen eller shorts, måste ha en jacka eller kavaj.. Snacka om att man redan längtar till sommar, eller åtminstone vår.. Jag har gått upp i vikt!! inte ett kilo, utan TVÅ. Dem ska inte sitta kvar länge kan jag lova..Om jag så måste svältas ihjäl så gör jag det..Åh juste, studentkomitten är i full gång. Vi pratar redan om clubbar och flak =) Det kommer gå snabbt, väldigt snabbt som dem andra 3:orna redan har sagt.. Så, lär känna era klasskamrater och njut av varje sekund, snart är vi inte längre kamrater :P hahaha...


Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez.

Det är sensommar =) vintern får vänta haha. Kram!

2009-09-06 @ 03:02:47
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0