Skola + jobb

Jag blir ledsen av tanken att, inte nog med att jag och min boo går i skolan, utöver det jobbar han också. Jag som trodde att jag skulle få det där jävla jobbet med "Åå du är så snabb, du kommer fixa kassan på bara en vecka bla bla bla" men, men finns det bitchy people så finns det.. Emm, det var faktist inte det jag ville komma till, utan att vi knappt ses nu för tiden jag och han.. Inte pratar vi på telefon heller varje dag.. Hade det varit något annat par så hade situationen säkerligen sett annorlunda ut. Men jag är glad att vi fortfarande älskar varandra och orkar stå ut med den jobbiga fasen, efter regn kommer solsken, right? .. Tack gud för att du ger mig styrkan och viljan att orka hålla ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0