Jag skriver aldrig någonting om mig (sällan)

Ja, jag har faktist märkt det jag med. Men det känns bara som att..det är tråkigt och skriva om vad man gör jämt.
Jag går i skolan mån-fre Wow! (det gör väl dem flesta som är i min ålder)
Jag gymmar några gånger i vecken (ingenting som folk egentligen behöver veta)
Jag har en pojkvän (som jag haft i snart 4 år)

Jag menar, bortsätt från det så sjunger jag på fritiden, hänger med mina vänner, fotar det som jag tycker är fint, är med familjen,tittar på tv ovs. Önskar dock att jag gick på balett, eller bara någon vanlig dansskola ( tror jag har talang faktiskt)
Förut gick jag i gymnastik, och jag kommer nog alltid ångra att jag slutade men jag hoppas att min dröm lever vidare genom mina barn =) och förhoppningsvis blir dem duktiga och framgångsrika.

I´m out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0