Jag delar mitt liv med er. Hela mitt liv.

Igår kväll. Precis efter att jag läst min bibel, satt jag och skrev ett sms som jag idag inte känner igen. Jag som lovade mig och gud att jag inte skulle skriva till henne mer. Hon kom mig knappt på tanke.
Det blev ett sms som tog mig mindre än 2 min att skriva. Jag tänkte inte, tänkte inte alls. Bara skrev allt som kom ut. Och idag är jag lite arg på mig själv faktiskt. Besviken på mig själv, men ändå väldigt stolt. Ni ska veta att det inte var jag som skrev sms`et. Såhär lyder det:


"Det står i bibeln att man måste förlåta sin broder.Och även om du inte tycker att du har gjort fel, vilket jag egentligen tycker att du har. Och det finns så mycket fel som jag också har gjort och sagt. Det kan jag inte dölja. Jag vet inte hur du känner eller vad du tycker. Om du kanske har gett upp.Men jag har så länge försökt att bli en bra människa och varit i en bergochdalbana av känslor, misslyckanden, svek gentemot gud och säkert människor med. Men jag orkar inte vara sån. Jag vill inte ha fiender. Det är inte jag. Så jag skriver detta, mest pga Gud. För jag känner att det är han som driver mig till att skriva till dig, att det är han som dagligen påminner mig om dig och hur mycket jag behöver dig. Jag kan inte se mig i ett liv där du inte finns. Så jag skriver detta fast jag inte vet varför, men förlåt. Förlåt för atllt jag har sagt och gjort som fått dig att må dåligt"

Kommentarer
Postat av: LM

AMEN<3

2010-12-14 @ 23:05:10
Postat av: ronja

Haha jo visst ären fin :D

2010-12-15 @ 08:03:45
URL: http://pinneputt.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: tack så mycket! :D Haha jag tycker körkort är bland de bästa som finns! <3

2010-12-15 @ 09:51:29
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0