This, I never ever thought I would do

Inne på Lindex hittar jag en jätte fin diamant ring för ynka 60 kr. Jag håller i den, tittar på den, testar den (gick fast det var S/M, skumt tänker jag). Tar på den, sedan av och sedan på igan, för att vara säker på att den inte skulle trilla av när jag tex höll handen nere. Men den satt. Jag som lovade mig själv att jag inte ska handla mer grejer åt mig själv. Har ju en present som ska köpas inom kort. När jag bestämde mig för att jag skulle köpa ringen så tänkte jag att jag lika gärna kunde gå runt och titta på BH, för sådanna behövs som ni vet. Och så hör jag en röst.

DEN LÅTER BEKANT!

Firre. Går försiktigt för att titta om det är hon eller inte. Hade fan inte börjat titta på Bh `na ens. Och det var hon. Men det värsta av allt var att hon inte var ensam. Hon var med M´s mamma. Nu fick jag panik. Ville ducka, springa därifrån eller något. Orkade inte med frågor "Har du träffat M, när såg du henne sist? va, varför har du inte träffat henne för? Hon har varit här många gånger nu" osv osv Gick snabbt mot utgången, ringen la jag på en hylla. Tänkte, den får bli min en annan gång.





Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

svar; naaw tack :D! jag blev lite missnöjd med håret på den bilden bara, haha. det ser gult ut eftersom blixten härjade vilt ;p

aja, man har sina komplex. :/ & bara för att muntra upp dig har beyonce snygga lår ;) det har du säkrt med. :) jag har själv komplex för mina lår också, haha. Jag ska iaf börja hoppa hopprep, rena rama fettförbränningen då! :D hihi. :)

haft en bra dag annars då? :p :)

kraam! <3

2010-12-02 @ 22:05:04
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Dilan Dilir

Igår hade mina systrar en liten party,det var deras födelsedag ;)



Och idag ska jag kolla på Idol och plugga :) vad ska du själv göra? ;)

2010-12-03 @ 14:44:51
URL: http://www.dilaanisme.blogspot.com
Postat av: JENCIOUS

haha tackar! (::

samma här, haft en riktgit bra dag! :)

börjat med önskelistan än då? :)

kram!

2010-12-03 @ 21:08:04
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0