You`ll always be in our hearts

5/1 .. Jag kan inte förstå det. Hon som alltid var så full av liv och så rolig och säkert helt underbar som mamma.
Jag beklagar sorgen vännen för att du miste din mamma så tidigt. Det är fortfarande svårt att förstå och jag tror att många inte har insett det än. Inte ens jag om jag ska vara ärlig. Jag sitter och skriver och lite känns det som att hon fortfarande finns här bland oss. Men vi vet vad hon har sett och vart hon är. Jag känner mig lite till ro i alla fall och jag hoppas att du också gör det. För nu får hon längre inte ont. Tiden här på jorden är längre än tiden uppe hos gud vilket gör att vi får längta mer efter att få träffa henne. Men hon, hon väntar inte så länge. Och snart är vi nog där med =) ÄLSKAR dig så mycket..







Http://ecer.blogg.se   <3


Kommentarer
Postat av: emeliee

ursch vad hemskt! all sorg och kärlek till er därborta.



haha jag håller på och gör om och därför ser det ut som ett bomnerslag just nu hahah :D det är kanoners!

2010-01-07 @ 17:05:12
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag var också precis med om en stor förlust, men du har skrivit väldigt fina ord, sanna fina ord. Allt blir bra i slutändan :)

2010-01-07 @ 19:26:53
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vad sorgligt! :(

2010-01-21 @ 16:36:35
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0