Dag 8 - 9

Go kväll. Nu har säkert en tredje del av Sveriges befolkning suttit bänkade vid Tv`n och tittat på "Boxer Tv navigators" bröllop. Jag har iaf gjort det. Men självklart har jag gått ifrån ibland och njutit av dagen. Sjukt hur bevakat och begränsat det var inne i City. Stackars dem som hade akuta fall. Orkade inte ta mig dit som tur var. Skulle ändå inte se något.

Kl 15 bar det av till morbrors place för grill och hopp i studsmattan.
Kl 20 åkte vi hem och efter det har vi bara suttit i vardagsrummet Storesyster, hennes kille, hennes vän, lillesyster och då självklart jag. Vi satt och spelade kort, drack cola, åt chips mm och hade det trevligt.

Dag 8 med lillebror (igår) var riktigt bra. Han var glad och skrattade även fast det regnade och åskade.
Dag 9 har varit mindre bra. Han är lös i magen och väldigt förkyld, men jag hoppas att det går över snart.





Nä nu är jag trött.  Guten nacht mine freunde !!



Kommentarer
Postat av: miranda

haha tack så mkt!! man gör ju sitt bästa med att få ut de man tkr inombords med sina små inlägg ;)

natti :)

2010-06-20 @ 01:36:42
URL: http://mirandacajsa.blogg.se/
Postat av: emelie

vad gör du idag då?:D kram

2010-06-20 @ 12:46:34
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: emelie

ah det är skit snyggt :D

jag sitter och kollar på tv och harångest över att jag ska jobba imorgon :(

2010-06-20 @ 15:00:23
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0