Än en gång och mer kommer det

Ja, än en gång sitter jag här och pluggar. Visst är det irriterande att läsa en blogg som bara handlar om att man pluggar :p Men så är livet när man ska ta studenten och endast har en vecka på sig att lämna in sina arbeten. Inte bara 1,2 arbeten, utan 6,7 arbeten. Ibland tvingas man skriva 2 på en och samma dag, ibland orkar man ingenting. Igår skrev jag två, idag har inte ens gjort klar en..

Imorn är min sista och avgörande dag och det finns inget jag hellre vill göra än att sitta ute i den sköna solen och suga på en glass (suga :O?) Anyway, nu måste jag fortsätta, men jag lovar att det tar slut på måndag =)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag är med min dude ikväll (:



hur går det med pluggandet snygging?

2010-05-22 @ 21:38:23
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0