I do not like to wake up and realize that it was only a dream

3, kanske 4 nätter i rad har jag drömt om henne. Jag börjar störa mig själv på mig själv. Har aldrig i hela mitt jävla liv saknat någon så mycket. Snart har det gått 5 månader sedan vi sågs. Och det värsta är att hon inte ens vet om hur pass mycket jag saknar henne, bara att jag saknar henne. Men hon säger ju inte mycket, därför försöker jag att inte verka för desperat så att hon inte dissar mig i slutändan. Eller tänker jag fel?


                               

Kan det någonsin bli som förr? Jag tror inte det ..

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Kedjor, berlocker, kors, fjädrar, hjärtan, pistoler, ugglor ... med mera.

Nystartad smyckesblogg!



Kika gärna in hos mig :]

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram ♥

2011-01-29 @ 14:04:56
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att det kommer bli det, om ni två vill. hon saknar dej också..... Jag kommer hjälpa dej!! Alllllltid här för dej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-02 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0