I´m sicka and tierd of always being sick and tierd

Jag är trött på mig själv! Jag vet inte om det är normalt men jag är ofta trött på mig själv. För att jag många gånger säger saker som jag sen gör tvärtom.. Jag skulle plugga tex, men har inte ens rör boken. Jag skulle ringa min lärare men nej, inte ens det. Hon måste tycka att jag är skit skum som säger att jag ska komma men sen inte dyker upp. Fast det gjorde jag faktiskt. Jag dök upp. Men hon öppnade aldrig dörren. Kanske hörde hon inte mig. Kanske orkade hon inte med mig. Jag vet inte. Men jag knackade ju. TVÅ gånger. och dagen efter ringde jag henne 4 gånger. 3 gånger upptaget, en gång ingen som lyfte luren.


Det var länge sen som jag skrev in något ur min bibel, nästa gång så. Jag lovar!

Hej så länge mina älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0