Årsresumè

Det får tyävrr bli från någon gång i April för de mesta av bilderna är tagna med mobilen som jag fick då..
(lägg märke till hur kvaliten på bilderna blir sämre) Måste lämna in luren..


Jag fyllde 18 i Februari (Tagen med Mimmis mobil)



En av dem första riktiga bilderna tagna med MIN mobil.




När våren kom kunde vi äntligen sitta vid bryggan, utan att frysa till döds.




Lisa och jag fick en plats i studentkommitèn




Klassen besökte fritidgården "Trosa" som ligger utanför Södertälje.
Många härliga minnen =)




Min älskling och jag firade vår 3 års dag på Stora Fjäderholmen en bit utanför Sthlm. Sommaren kom!!!




 Senare i Juni dog M.J




Och knappt en månad senare (2 Juli) övervann jag min röddsal på Grönalund.
Det började med Alibaba/Flygandemattan och slutade med frittfall :D



Dagen efter Grönan opererade jag bort en liten knöl på näsan.
Det kunde inte firas på ett bättre sätt. Jag var ju så glad över att jag hade kommit över min rädsla.

[ No picture :P ]



Vi började röka vattenpipa (Ink mig) fast jag är emot den




Uhh, sedan var det dags att börja skolan.





Vi åkte en hel del i mimmis bil




En bild på det första lövet som jag såg i höstas.
Nu började det bli kallt




Älskling och jag hade med oss filt och Te när vi träffades.
Riktigt mysigt




Vi hittade klubben som vi ska ha vår slutskiva på den 3 Juni 
(The bridge) Ni är alla välkomna :D




Klassfotot.
Jag finns bredvid snubben uppe med brillor. Inte hon i rosa, utan den andra




Vi började med vårt UF arbete
Min grupp och jag valde att göra armband och vi kallar oss för "Kedjan"



När man inte längre kunde promenera ute köpte brudarna och jag ett gymkort.
Dags och bli snygg inför studenten :P




Vi började sitta hemma hos mimmi eftersom att det var så kallt ute
Alltid har vi med oss nötter och massa annat skit när vi är där.
vad hände med "vi ska bli snygga inför studenten" :D




Däremellan kom faster från Syrien på besök för första gången någonsin =)
Ammitoo!!

[no picc]


Sjukt nog kom det snö, I MASSOR
DVS att det var ett tag sen som det kom så mycket snö.





Vi i Elevrådsstyrelsen lottade ut julklappar på avslutningen 
Parfymer och krämer för både killar och tjejer.
Korgen med godsaker lottades ut till en lärare på skolan.



En vecka efter jul var älskling och jag i stan.
(kanske ingen höjdpunkt precis)
Men så fint dem har gjort med belysningen




Och så igår..En av dem bästa dagarna på läänge.
 Året avslutades på ett Super bra sätt :D
Vi var hos Mimmi och lyssnade på gamla låtar som väckte minnen ända sen 8 år tillbaka.




Det finns självkart en hel del annat som jag har gjort.
Jag har vart på fester, åkt och klubbat ute. Träffat nya människor, lärt mig att jag inte kan leva utan min Lillesyster Sandra och börjat på Bibelstudier=) Någon resa har det inte blivit. Men nästa år så :D

Häng med mig då!!


Kommentarer
Postat av: mimmi

2009 har varit ett bra år, där man lärt sig mycket :)

men ser vi fram emot 2010?! JAAAAAA STUDENTEEEEEN!!



GOTT NYTT på dig :)

2009-12-30 @ 14:42:17
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: Maria

Hhehe de bra =)

Tack desamma!

2009-12-30 @ 15:58:13
URL: http://lunaochmaria.blogg.se/
Postat av: EM

Haha, vad bra;)

2009-12-30 @ 16:27:01
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/
Postat av: andrea

fina och härliga bilder :D

2009-12-30 @ 17:33:16
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: andrea

gillar erat klasfoto :P

2009-12-30 @ 17:48:32
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: seeeeeeeeina

Händer på nyår då? Kram

2009-12-30 @ 19:23:06
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag fick ut det till slut ;) vad sysslar du med ikväll snyggo?

2009-12-30 @ 20:31:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0