Det är för sent

Det är för sent för mig att inte vilja vara kristen, jag kan inte välja bort de som redan har skett.
Jag kan inte ens bli buddhist om jag så ville, för enligt mig är buddhismen den näst finaste religionen bland alla. Allt handlar om kärlek, att älska och inte hata, inte döda osv.
Men det är för sent för mig att kunna bli buddhist. Jag kan inte ens vara ateist, jag vet inte hur man är som ateist. Eller, jag vet på ett ungefär men jag vill aldrig mer veta av det. Jag har redan varit med om en del grejer. Gud har redan rört vid mig, redan fått mig att gråta och skratta på samma gång. Han har redan låtit mig få smaka av honom, nu vill jag ha mer !!

Jag har varit med om ett och annat, men ingen av er skulle någonsin kunna förstå. Det går liksom inte att beskriva med ord hur man känner, right?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad coolt. Jag är också kristen och skulle också vilja veta hur det käns :)

2010-11-29 @ 15:54:32
URL: http://olgagornik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0