Tankar

Jag vill inte gråta mer. Jag vill inte ödsla mer tid på någon som inte bryr sig om mig. Jag vill aldrig att det ska bli som förr. Jag vill inte ha något med henne att göra. Hon är precis likadan som hon den andra falska typen. Nej! jag får inte dömma, juste. Ibland glömmer jag det. Men..hon gör ju mig så himla arg, så himla ledsen. Jag kan inte konsentrera mig på sånt som jag vill göra. Alltid ur balans, alltid i min egna värld. Sala och Lovisa skulle bli skit arga om dem visste vad jag tänker på jämt, dem skulle troligtvis vilja strypa mig. 
JAG ÄR DUM, varför bryr jag mig? Kan fan inte hjälpa det.  


                                     

                                           13 år tillsammans med någon som försvann allt för längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0