Babbel

Vem skriver jag till egentligen? Alltså, egentligeeen. Jag menar, ni är ju ett gäng som läser men jag vet inte VILKA ni är..

Och de där jäkla körkortet. Typ det enda jag tänker på nu för tiden. Behöver det verkligen. Nu när man kommer bo en bit ifrån Centrum och allt. Damn, låter som jag ska bo på landet eller nåt. HaH!!


Allvarligtalat. Jag kan skjuta mig själv. Jag sa ju att jag skulle deffa. Har ätit allt som går att äta idag. Hoppas att man orkar vakna upp vid nio och dra till gymmet. Har ju en massa som ska göras imorn..



JAG VILL GIFTA MIG....btw :P







Kommentarer
Postat av: Fatimah

Har läst i kurdisk tjej blogg! Och jag såg att du ville veta vart i koranen det stod att man skulle bära slöja och har har du beviset:



"Säg till de troende männen att de bör sänka blicken och lägga band på sin sinnlighet; det leder till större renhet i deras liv. Gud är underrättad om vad de gör. Och säg till de troende kvinnorna att de bör sänka blicken och lägga band på sin sinnlighet och inte visa mer av sina behag än vad som anständigtvis kan var synligt; låt dem därför fästa slöjan så att den täcker barmen..."



Du fick tydligen ingen svar, så ställde upp! Det var ett tag sen men du kanske fortfarande lever i din okunnighet! Hoppas du får nytta av den syster!

Jag vill inte sänka dig eller så, jag vill bara visa dig sanningen och hoppas att Accepterar den!

2011-07-13 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0