Innan han valde sig själv, valde han dig. Och hur mycket du än vägrar tro mig så har han en plan för just DIG, och han älskar dig.

                                 


Jag längtar efter att jag ska träffa min gud i himlen, dvs att jag ska dö. Jag är inte rädd för döden alls. Jag är inte ledsen, jag mår inte dåligt. Jag är glad. En glad tjej på 20 vintrar. Jag lovar. Men när man älskar sin fader såhär mycket då är man villig att göra vad som helst för honom. Jag går tex inte runt och är tyst dagarna lång, eller har på mig kläder som inte visar hud över huvudtaget. Jag går inte till kyrkan, det behöver man ju inte ens göra. Det spelar ingen roll vad man äter. Det som går in genom munnen är inte det som gör dig till en bättre eller sämre människa. Det som skilljer mig från mängden är väl att jag inte svär, inte tycker om skitsnack, inte tycker om att få någon på dåligt humör eller göra andra ledsna. Jag tänker jämt på att jag måste vara en bra människa. Försöker hjälpa de människor som har det svårt. Men jag lyssnar fortfrande på chris brown liksom. Jag är så normal som man kan vara. Jag älskar kläder och skor, det är en slags konst för mig. Det är det JU!

Jag blev liskom lite irriterad när jag läste Kissies blogg. Hon skriver om att jorden ska gå under och grejer. Men jag LOVAR er att jorden inte kommer gå under tills att Jesus har kommit tillbaka. Så var inte rädda och tro inte på alla dessa myter om att jorden ska gå under 2012. Vem är de som har antytt att den ska gå under 2012? vem är den här snubben som styr jorden, han måste ju finnas om han vet att den ska gå under 2012. Eller kan jorden prata? Hur kan ni tro på saker som dessa men inte på Jesus. Som gång på gång förklarar i bibeln saker som ska ske saker som redan skett. Självklara ,visa ord. Nej ingen vet när jorden ska gå under. Jag vet att vissa tycker jag låter dum. Det har jag med tyckt förut. Hur kan gud finnas? Om han är så god, varför skapar han tsunamis? om han är så god varför låter han den och den dö? Varför besöker han inte oss någon gång? varför säger han inte till folk att de har fel när de har fel?  Men nu förstår jag äntligen vad han vill ha utav oss. Nu tycker jag bara synd om de som inte tror på Jesus, som inte vill tro på honom. Som inte ENS har givit honom en chans. Och dessutom till er som tänker "hur kan hon vara så säker på att han finns, dumma människa".. Jo, för jag har varit med om grejer, sett grejer, det har hänt mig grejer som inte brukar hända. Övernaturliga grejer dvs. Och det är det som har stärkt min tro. Min gud har bevisat för mig att han finns. Jesus mamma, Maria har varit i mitt rum. När jag pratade med henne fick jag plötsligt en skrattattack, därefter föll tårar ner för min kund, samtidigt som jag skrattade oh tänkte: Maggie sluta.

Ni kommer aldrig förstå mina vänner vad jag menar om ni inte läser biblen. Jag vill inte behöva skriva sagor till er varje gång jag vill att ni ska tro på mig. Men hur annars ska jag leda er in på rätt väg!

Du där ute, som kanske läser min blogg just nu. Ge mig en chans, ge oss en chans. Jag lovar att du inte kommer ångra dig, låt mig bli det först steget som räddar dig från dina problem och istället öppnar en ny dörr mot ditt framtida ljusa liv.

Jag har lust att skrika: JAG ÄLSKAR DIG :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh så grymt gaaalet bra skrivet :D det är så sant som du säger! folk måste verkligen börja inse verkligheten!

2011-03-23 @ 00:22:59
URL: http://toki.devote.se
Postat av: chamsine

Jag förstår absolut vad du menar jag förnekar inte Jesus tror bara inte att han är Gud son

2011-03-23 @ 00:37:53
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
Postat av: Antonia

Tack så mycket för en fin blogg!! Jag var lite orolig för jordens undergång,men du fick mej att inte vara rädd längre.

Det finns inte så många som vågar visa att dom är kristna längre,det tycker jag är hemskt. Så folk behöver sådana människor som dej.

//Antonia

2011-03-23 @ 11:30:50
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0