Till de förvirrade människorna

Tala om för mig vad jag inte förstår. Ni oreligiösa människor som skriver "R.I.P" till era döda. Eller "vi ses snart" eller "du har det bättre på andra sidan".. Bror, vilken sida? Vart ska de vila i frid? Vart ska ni ses? Ni är ju oreligösa.. Det finns ingen andra sidan för er. Människor som söker tröst. Kom och bli ett med gud så ska ni aldrig behöva söka tröst. Luta er tillbaka och vila. Han tar hand om er. Och allt ni ber om ska ni få. Bara ni tror på honom :) oroa er inte. Jag vet. För jag har sett och varit med om tillräckligt. Jag ber att ingen ska ta ifrån mig min tro och att jag aldrig ska bli oreligös igen för det var ett helvette bara det. Och jag ska be för er med. Att ni en dag ska veta höra se allt jag hört sett och vet om och mer än så. :) åh jag älskar min gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0