Efter gymmet blev det en ansiktsbehandling ink ryggmassage

Hej godingar. Well, riktigt avslappnad kommer jag nog aldrig bli. Hur mycket massage jag än får. Men det känns bra. 1 h och 30 mins behandling. Kändes som en halvtimma :(
 
Tänker på min studentklänning hela jävla tiden.. Plötsligt blev jag orolig och lite osöker på om jag verkligen skulle ha beställt den. Inte för att jag ångrat mig ang modellen. Den är AS söt/snygg. Men passformen. Och man ska inte ha BH under, och mina bröst.. ohh, dem ser inte riktigt normala ut. Men men, på något sätt måste jag lösa det.

Om ca 30 min drar jag till kusin. Han ska hjälpa mig med matte B. Och han är ett år yngre än jag. Neeeej,jag skäms inte :P


Kommentarer
Postat av: DG

hej!

Det är H&M i Haninge C, förresten är du från libanon?

2010-03-05 @ 15:45:16
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Sv: Tack själv:) Kika gärna in på bloggen igen, jag ska snart ha en tävling där du kan vinna en valfri Voodoll-docka så följ mig på bloglovin om du absolut inte vill missa det!

Ha en bra helg

Kram Denise

2010-03-05 @ 22:06:10
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0