Övningsköra.

För mindre än 2 månader senare var jag inte alls intresserad av att köra bil. Men nu den senaste månaden så har jag bara velat sätta mig i en och köra, köra, köra. Hur ska jag kunna stå ut med att bo så långt ifrån den centrala delen av stan om jag inte har en bil. Och sedan åka till skolan, till gymmet, till vännerna. Nej, det kommer bli för jobbigt. När allt har lugnat ner sig, alla lådor och möbler har flyttats då jävlar!!!!


Idag är en väldigt fin dag och jag hoppas kunna göra något bra av den. Ha deeee!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag vill också skaffa körkort men det är läskigt ! en släkting till mig blev påkörd och avled hoppas allt e bra !:)<3

2011-07-09 @ 02:38:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0