22/2

I helgen fyllda man 21 !! Det firades med en fin middag tillsammans med min prins. Jag känner mig dock, som ni kanske vet, alltid 2 år yngre än vad jag är. Min själ är lite yngre än min ålder. Sanning!

 Om 4 dar har jag en salstenta! Betyder att jag måste plugga egentligen. Men kan inte slita mig bort från datorn. Behöver yttra mig lite först. Kasta jobbiga känslor på er. Orkar inte bära allting själv liksom. Det känns ärligtalat inte så bra. Tur att man har några dagar till på sig.


Checka in armbandet by the way. Jag tänkte aldrig på att vi hade likadan :D Lustigt?
På lördag ska jag göra min tattoo som jag har funderat på så länge nu. Ett kors på handleden!!!

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0